REGULAMIN DOKONYWANIA ZAKUPÓW W SKLEPIE WWW.ZANZARO.PL

1.
Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego.
2.
Sprzedającym jest Zanzaro s.c. z siedzibą 42-218 Częstochowa, ul. Poświatowskiej 6, NIP: 5732846851, REGON: 243379445
3.
Sprzedający dokłada starań, aby na każdym etapie kupowanie było proste i nie sprawiało problemów. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów lub pytań, prosimy o kontakt email: sklep@zanzaro.pl
4.
Przy produktach podane są ceny brutto. 
5.
Do każdego zakupionego towaru dołączany jest dokument zakupu.
6.
Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kurierem DHL.
Koszty dostawy pokrywa Kupujący zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie sklepu.
7.
Możliwe są następujące formy płatności:
* Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką, kurierowi lub listonoszowi
* Płatność z góry przelewem - wpłata za zakupiony towar na konto:

  * mBank: 86 1140 2004 0000 3002 7487 4505
lub
  * Idea Bank: 64195000012006004032900002

8.
Koszty dostawy kształtują się następująco:
POCZTA POLSKA:
* Paczka pocztowa48 (wpłata na konto) 10 zł
* Paczka pocztowa48 pobraniowa (zapłata przy odbiorze) 17 zł

KURIER DHL:
* przesyłka kurierska (wpłata na konto) 15 zł
* przesyłka kurierska pobraniowa 20 zł

9.

Przy zakupie kilku produktów w sklepie, koszt przesyłki nie zmienia się.

10.
Wysyłka dokonywana jest w czasie do 48 godzin od momentu wpływu pieniędzy na konto lub określenia, że przesyłka ma być pobraniowa. Zazwyczaj paczki wysyłane są następnego dnia po otrzymaniu wpłaty, jednak zastrzegamy sobie prawo wysyłki do 7 dni roboczych od momentu wpłynięcia środków na konto.
11.
 Przesyłki dostarczane są przez Pocztę Polską zazwyczaj w ciągu 2-6 dni roboczych, Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek.
12.
W przypadku zamówienia realizowanego przez wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej, prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość (ilość), jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak (niezgodność z dokumentem zakupu), prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do otrzymania odszkodowania z ubezpieczenia, którym objęta jest przesyłka.
13.
Z uwagi na specyfikę sklepu internetowego i procesu składania i realizacji zamówień może zdarzyć się, że wyczerpany zostanie stan magazynowy zamawianego towaru z uwagi na większą liczbę zamówień. Zamówienia są realizowane wg kolejności zgłoszeń. W takich przypadkach Klienci mają możliwość wyboru innego towaru lub rezygnacji z zamówienia wraz ze zwrotem wpłaconych kwot, jeśli takie wpłaty miały miejsce. W przypadku braku jednoznacznej decyzji ze strony Klienta, zamówienie jest anulowane. Jeśli miała miejsce wcześniejsza wpłata, zlecany jest jej zwrot Klientowi.
14.
Każdy produkt zakupiony w sklepie można zwrócić, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany ze wszystkimi akcesoriami bez widocznych uszkodzeń, z dołączonym dowodem zakupu oraz danymi Kupującego wraz z adresem i numerem konta bankowego, na które mają być zwrócone pieniądze. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
15.
Zwrot gotówki nastąpi po pozytywnej weryfikacji stanu odesłanego towaru na wskazane konto bankowe w ciągu 10 dni od otrzymania towaru.
16.
  W razie reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt z nami na adres mail: sklep@zanzaro.pl - w tytule wiadomości prosimy wpisać REKLAMACJA.
17.
Wysyłane do nas paczki prosimy kierować na adres biura handlowego firmy:

ZanZaro s.c.

ul. Poświatowskiej 6

42-218 Częstochowa

18.
W przypadku reklamacji lub rezygnacji z zakupionego towaru koszt przesyłki ponosi Kupujący.
19.
Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem. Nie ma takiej opcji, abyśmy ją odebrali.
20.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 30 dni.
21.

Reklamacji nie podlegają:

- produkty z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi podczas użytkowania,

- produkty uszkodzone w wyniku zdarzeń losowych,

- produkty niewłaściwie transportowane lub przechowywane w nieodpowiednich warunkach,

- uszkodzenia powstałe podczas transportu tj. zagniecenia, zarysowania, odbicia części metalowych na produkcie

- zapach produktu

- zamki błyskawiczne, sprzączki, okucia, klamerki oraz inne elementy metalowe

- produkty z wadami jawnymi o których kupujący wiedział podczas zakupu.

Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru produktu na monitorze Kupującego.

Aspekt ten nie podlega reklamacji.

Zwroty i reklamacje przesłane bez dowodu zakupu, nie będą rozpatrywane.

22.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
23.
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. 

 

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DO 24.12.2014

 

 

przy zakupach powyżej 200,00 PLN przesyłka jest GRATIS